Politica de retur
Conform legii în vigoare, PFA-urile și persoanele juridice NU beneficiază de dreptul de retur, decât în cazul produselor cu defect de lot sau în cazul unei erori produse din vina Emr Engros. În astfel de situații clientul nu va plăti nicio taxă suplimentară de transport.
Pentru persoanele fizice, returul se poate face fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea acestuia. Singurele costuri suportate de client sunt cheltuielile de transport pentru returnarea produselor conform O.U.G. 34/20.
În ceea ce privește returul banilor, aceștia vor fi rambursați în termen de 7 zile conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, prin virament bancar în contul clientului.
Produsul returnat trebuie să ajungă la noi în termen de maxim 14 zile. Menționăm că produsele vor fi înlocuite în limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate numai în cazul în care au eticheta intactă și produsele nu prezintă semne că ar fi fost purtate.
Pentru a efectua un retur, accesați secțiunea „Contul Meu”, apoi selectați „Comenzi” și înregistrați returul, sau ne puteți contacta prin:
- Mesaj WhatsApp la numărul de telefon +40733142507
- Pe adresa de email emrengros@emrengros.ro
- Direct din site, la secțiunea “Intră în contact cu noi” sau accesând “Contact” din meniul principal